A startup danese inventa biancheria intima chì ùn deve micca lavatu frequente

Vulete purtà a listessa coppia di biancheria intima per settimane à volta? Avanzate ghjustu.
Una startup danese chjamata Organic Basics sustene chì e so biancheria intima fermeranu fresche per settimane di usura, eliminendu a necessità di lavassi frequenti.
Trattendu e so biancheria intima cù Polygiene, Organic Basics dice chì pò impedisce a crescita di u 99,9% di batteri, chì pretende impedisce a biancheria di l'odore cattivu u più prestu.
«A nostra attività hè una moda durevule. U modu tradiziunale di cumprà, di purtà, di lavà è di ghjittà a biancheria intima troppu caru hè un pessimu sprechju di risorse. È hè estremamente dannosu per l'ambiente ", hà dettu Mads Fibiger, CEO è cofundatore di Organic Basics.
È hà ragiò. Lavà è asciugà i vestiti richiede acqua è energia, allora più si pulisce spessu a vostra biancheria intima, più grande serà l'impattu di u vestitu annantu à l'ambiente.
Ancu se a biancheria intima hà mantenutu u livellu desideratu di freschezza, però, a ghjente puderia micca esse capace di superà u ostaculu mentale di portà e stesse biancheria intima per settimane à a volta - solu sta settimana, u ghjurnalista di Elle, Eric Thomas, hà scrittu chì lighjendu nantu à i mutandine fatti ellu vole "decolorà l'ochji".


Tempu di posta: Apr-16-2021